lunes, 10 de mayo de 2010

LA PROVA

La prova

L'altre dia KHANDA, GUAN i jo estàvem d'excursió amb l'escola, i ens vam perdre en un bosc de pins. Només teníem una motxilla amb ARROS i una llanterna. Vam BAILAR endavant fins topar amb una porta i una tanca de reixes. Era molt fosc, jo vaig VENIR la llanterna i vam entrar per la porta que era oberta. Llavors GUAN va caure en un bassal i va haver de treure's els ELS PANTALONS, però tot i així vàrem continuar caminant fins arribar a una casa molt VELLA. Se sentia una música terrorífica. Nosaltres tots esgarrifats vam obrir la porta amb molt d'esforç. Darrera hi havia una sala quadrada amb 7 portes i al final de tot una escala. Tots tres vàrem seguir la música que sortia de la primera porta. Quan estàvem davant, la música va desaparèixer i la porta es va obrir sola, jo hi vaig entrar amb la llanterna. Quan estàvem tots a dins la porta es va CANTAR, vam mirar endarrera i una ombra va

aparèixer en la foscor. Era el nostre professor, i apropant-se va dir:
-
Heu superat la primera prova d'un concurs sense perdre-us pel camí, DÉU MEU!!!

Resulta que com que cap dels 3 havia anat el dia anterior a l'escola, no ens havien explicat res.

Autora: Mireia Rusca - 6è de Primària - Escola Jesús, Maria i Josep - Barcelona
Completat per DANIEL

No hay comentarios:

Publicar un comentario